درمان نفریت لوپوس با FSGS

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

درمان نفریت لوپوس با FSGS

درمان نفریت لوپوس با FSGS

نفریت لوپوس ثانویه به لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است که یک disorder.It خود ایمنی است که با التهاب گلومرولها مشخص است، فیلتر در kidneys.FSGS ممکن است در برخی از موارد نفریت لوپوس رخ دهد. درمان برای نفریت لوپوس با FSGS چیست؟

نفریت لوپوس با FSGS

در شرایط مناسب، سیستم ایمنی بدن می تواند بدن را در برابر substances.However مضر خارجی محافظت می کند، در لوپوس، حملات سیستم ایمنی بدن بخش های مختلف بدن، و در نتیجه در التهاب در body.When در کلیه ها درگیر هستند، آن را به نفریت لوپوس می شود.

اگر التهاب در کلیه ها کنترل نمی شود، می تواند منجر به زخم و نکروز گلومرولها، منجر به FSGS. FSGS بسیار سخت برای کنترل است. اگر کنترل نشده باقی مانده، آن را ممکن است به نارسایی کلیه در چند سال پیشرفت.

درمان برای نفریت لوپوس با FSGS چیست؟

هدف اصلی از درمان در نفریت لوپوس است برای عادی سازی عملکرد کلیوی و یا، حداقل، برای جلوگیری از از دست دادن های مترقی function.It کلیه مهم به درمان از تظاهرات extrarenal و متغیرهای دیگر است که ممکن است کلیه ها را تحت تاثیر قرار است.

درمان با کورتیکواسترویید است که معمولا استفاده می شود برای درمان نفریت لوپوس با FSGS.These مواد مخدر می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها را سرکوب می کنند. اگر بیماران پاسخ ناکافی یا حساسیت بیش از حد به کورتیکواستروئیدها، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد.

در همین حال، داروها نیز مورد نیاز است برای درمان فشار خون بالا، افزایش چربی خون، درمان های محافظه کار etc.These نمایانگر می تواند پیشرفت از نفریت لوپوس با FSGS کند، اما می تواند پیشرفت بیماری را متوقف نمی کند.

درمان جایگزین برای نفریت لوپوس با FSGS چیست؟ برای درمان این بیماری به طور موثر و اساسا، هدف از درمان باید شامل اختلال ایمنی بدن اصلاح و بازگرداندن اختلال glomeruli.The درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان جایگزین برای نفریت لوپوس با FSGS است. این می تواند بیماری اساسا بدون عود بیماری را درمان کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.